У рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» Управління Держпраці посилює консультування громадян

  • 182

Фото без опису

Консультування громадян відбувається з питань, які належать до професійної компетентності  фахівців територіального органу Держпраці. 

Так, громадяни мають можливість отримати інформаційну допомогу з питань законодавства про працю, у тому числі, й щодо легалізації трудових відносин, а також щодопитань промислової безпеки, охорони та гігієни праці, надання адміністративних послуг, ринкового нагляду, атестації робочих місць, тощо.

Зокрема, одним із сервісів надання консультаційних послуг Управління Держпраціу Чернівецькій області є сервіс «інтерактивний інспектор».

«Інтерактивний інспектор» дає можливість заявникам отримати відповіді у найзручніший та найдоступніший для них спосіб.

Відповіді на найбільш актуальні питання заявники можуть знайти:

• наінформаційному порталі Держпраці

• у розділі запитання/відповіді на сайті Держпраці

• у Telegram боті «e-inspector» – @ask_sls_bot. 

Якщо ви не знайшли відповідь,  можете отримати її у дистанційному режимі:

• через електронну пошту:interaktuv.cv@gmail.com 

• заповнивши форму для оперативного отримання роз’яснень:https://forms.gle/FuLCQKQQta22kXDP7 .

• через месенджер (Viber, WhatsApp, Telegram) за телефоном -  095 36 00 215.

Важливо: звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».