В УКРАЇНІ СТВОРИЛИ ЧАТ-БОТ «ВОБИ2», ЯКИЙ В ІГРОВІЙ ФОРМІ ВЧИТЬ МАЛИХ І СТАРШИХ УКРАЇНЦІВ, ЯК ПРАВИЛЬНО ДІЯТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
В Україні створили чат-бот «Воби2», який в ігровій формі вчить малих і старших українців, як правильно діяти в умовах воєнного стану.
Матеріал подано у формі гри: бот надсилає запитання, а користувач має обрати правильну відповідь із запропонованих варіантів.
Завдяки проходженню всіх рівнів гри, діти здобудуть теоретичні знання щодо дій під час:
- повітряної тривоги;
- вуличних боїв, мінометного та артилерійського обстрілів;
- руйнування приміщення у якому перебувають люди та в разі потрапляння під завали.
Чат-бот «Воби2» ознайомлює учасників із правилами надання першої домедичної допомоги, вчить повідомляти про своє місцеперебування (робота з визначенням координат за допомогою «Google Maps») і заразом видаляти інформацію про збережені координати, якщо небезпека окупації зростає і покинути населений пункт неможливо. Чат-бот «Воби2» пояснює, як поводитися людям, які потрапили в полон тощо.
Відповідаючи на питання в грі, які моделюють цілком життєві ситуації воєнного часу, діти не лише набуватимуть навичок щодо власних дій у разі небезпеки, а й матимуть можливість зберегти контакти, згідно з якими зможуть отримати необхідну інформацію або надіслати запит про допомогу в реальному житті.
Чат-бот «Воби2» розробила команда проєкту «Інженерний тиждень» разом із Олександром Білецьким, військовим експертом, віцепрезидентом з безпекових питань в Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП), головою Української військової варти, Миколою Синюшком, дитячим психологом та співзасновником простору для сімей «Halli Galli» та Василем Кашубою, засновником компанії ГО «Курси першої домедичної допомоги CAB» у Львові, інструктором ВГО «Всеукраїнська рада реанімації (ресусцитації) та екстреної медичної допомоги». Чат-бот «Воби2» покликаний навчити юних українців і українок діяти у небезпечних ситуаціях, які можуть спіткати їх під час війни.
Нагадаємо, у листопаді стартує серія вебінарів для вчителів початкової школи «Інтерактивне навчання та гейміфікація у початковій школі».