УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

  • 121

Фото без опису

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:

 

  • управителів багатоквартирних будинків
  • об’єднань співвласників багатоквартирних будинків
  • житлово-будівельних кооперативів
  • виконавців комунальних послуг
  • балансоутримувачів та інших суб’єктів житлово-комунальної сфери
  • 📑Відповідно до Постанови КМУ від 16 вересня 2022 р. № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» Пенсійний фонд України з 1 грудня 2022 р. здійснює призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

     

    📌Необхідно врахувати що пунктом 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. № 848 визначено, що для призначення житлових субсидій на запит Пенсійного фонду, як уповноваженого органу, у п'ятиденний строк з дня його отримання управителі, об'єднання, виконавці комунальних послуг мають подати відомості про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами.

    ❗ Звертаємо увагу, що Пенсійний фонд НЕ ЗМОЖЕ ВЧАСНО ПРИЗНАЧИТИ (РОЗРАХУВАТИ) СУБСИДІЮ на житлово-комунальні послуги, що надаються управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг, які НЕ ПОДАЛИ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕНІСТЬ ГРОМАДЯН ЖИТЛОВОЮ ПЛОЩЕЮ ТА КОМУНАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ, зокрема щодо:

  • розміру цін і тарифів на житлово-комунальні послуги і платежів за такі послуги;
  • розміру внесків/платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальні послуги в такому будинку.
  •  

    Для реалізації такого інформаційного обміну надавачам житлово-комунальних послуг потрібно до 1 січня 2023 року здійснити реєстрацію електронних кабінетів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/

     

    👇Щоб зареєструватись на вебпорталі Пенсійного фонду України для подальшої роботи в «Особистому кабінеті спеціаліста надавача ЖК послуг», потрібно:

    1⃣ визначити для реєстрації на вебпорталі відповідальних осіб з обов’язковою наявністю службового кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

    2⃣ надіслати до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на електронну адресу info@cv.pfu.gov.ua інформацію щодо визначених осіб (прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, e-mail для листування) та сертифікати їхнього кваліфікованого електронного підпису;

    3⃣ після реєстрації сертифіката в програмних комплексах Пенсійного фонду України посадова особа отримає доступ до «Особистого кабінету спеціаліста надавача ЖК послуг» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

     

    ☎️Телефони для довідок: (0372) 51-69-20, (03734) 2-41-43

    📧Офіційна електронна адреса: info@cv.pfu.gov.ua